Το 4ο Γυμνάσιο Δάφνης υλοποιεί Σχέδιο της Βασικής Δράσης 1/ΚΑ1 Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων για το έτος 2019, Προγράμματος Erasmus+ στον τομέα της Σχολικής εκπαίδευσης, με τίτλο «Ενισχύοντας τη σχολική μονάδα για την ανάπτυξη δράσεων εξωστρέφειας» με κωδικό αριθμό 2019-1-EL01-KA101- 061890. 

Στο πλαίσιο του σχεδίου αυτού υλοποιήθηκε η 3η δράση κινητικότητας με την συμμετοχή του Διευθυντή της σχολικής μονάδας κ. Βρούτση στο σεμινάριο “STEM: Innovative Math & Science Applications” στη Βαρκελώνη (Ισπανία), κατά την περίοδο 21-25 Μαρτίου 2022. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με εκπαιδευτικούς από την Εσθονία, τη Λιθουανία, την Πολωνία και την Ιταλία. Επιπλέον συμμετείχε σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες που αφορούσαν τα παρακάτω θέματα:

  • Βέλτιστες πρακτικές στη διδασκαλία Μαθηματικών και Επιστημών
  • Μοντερνοποίηση των στυλ διδασκαλίας.
  • Αναπτύσσοντας ένα πλάνο σχολικής πολιτικής για την διδασκαλία Μαθηματικών και Επιστημών με έναν αποτελεσματικό και καινοτόμο τρόπο.
  • Κατανοώντας πως τα Μαθηματικά και οι Επιστήμες παρέχουν ένα περιβάλλον εξατομίκευσης της μάθησης.
  • Ανακαλύπτοντας την βάση διαφοροποίησης των τρόπων και μεθόδων αξιολόγησης.
  • Διδάσκοντας Μαθηματικά και Επιστήμες με μεθόδους διδασκαλίας του 21ου αιώνα.
  • Εστιάζοντας στην δημιουργική σκέψη με διαδραστικά και παρωθητικά εργαστήρια`
  • Διαχείριση και ανάπτυξη ΤΠΕ στη διδασκαλία
  • Πρακτική με μερικές πρακτικές και παρωθητικές ψηφιακές τεχνολογίες και εργαλεία Web 2.0

Επιπλέον στο πλαίσιο του σχεδίου αυτού υλοποιήθηκε και η 4η δράση κινητικότητας με την συμμετοχή του εκπαιδευτικού κ. Σιώχου στο σεμινάριο “Innovative Mathematics & Science Teaching’” στη Μάλαγα (Ισπανία), κατά την περίοδο 21-25 Μαρτίου 2022. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με εκπαιδευτικούς από την Εσθονία, τη Λιθουανία, την Πολωνία και την Ιταλία. Επιπλέον συμμετείχε σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες που αφορούσαν τα παρακάτω θέματα:

  • Τι είναι και τι δεν είναι καινοτόμος διδασκαλία
  • Υιοθετώντας την καλύτερη προσέγγιση για ειδικές ομάδες μαθητών
  • Καινοτόμες τεχνικές για την διδασκαλία Μαθηματικών και Επιστημών
  • Χρησιμοποιώντας ΤΠΕ στην εκπαίδευση
  • Τι είναι STEM;
  • Παραδείγματα δραστηριοτήτων STEM για την υλοποίηση στην τάξη
  • Διδασκαλία βάσει έργου στα Μαθηματικά και τις Επιστήμες
  • Εθνομαθηματικά και εθνοεπιστήμες
  • Μαθηματικά και Επιστήμες για την πραγματική ζωή
  • Βέλτιστες πρακτικές την Ευρώπη

«Με τη συγχρηματοδότηση του Προγράμματος Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης» 

EC logo example - horizontal version
Υλοποίηση της 3ης και 4ης δράσης κινητικότητας του Σχεδίου “Ενισχύοντας τη σχολική μονάδα για την ανάπτυξη δράσεων εξωστρέφειας”