Εγκρίθηκε από το ΙΚΥ για το 4ο Γυμνάσιο Δάφνης η χρηματοδότηση Σχεδίου της Βασικής Δράσης 1/ΚΑ1 Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων για το έτος 2019, Προγράμματος Erasmus+ στον τομέα της Σχολικής εκπαίδευσης, με τίτλο «Ενισχύοντας τη σχολική μονάδα για την ανάπτυξη δράσεων εξωστρέφειας» με κωδικό αριθμό 2019-1-EL01-KA101- 061890. Η ημερομηνία έναρξης του Σχεδίου είναι η 1η Νοεμβρίου 2019 και η διάρκεια υλοποίησής του είναι 18 μήνες.
Το σχέδιο περιλαμβάνει τέσσερις κινητικότητες εκπαιδευτικών για συμμετοχή σε προγράμματα επιμόρφωσης. Σε συνάφεια με τις ανάγκες της, η σχολική μονάδα έχει επιλέξει τέσσερα προγράμματα επιμόρφωσης, τα οποία θα παρακολουθήσουν τέσσερις εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας:

  1. Νέες προσεγγίσεις στην Διδασκαλία των Μαθηματικών – New Approaches in Teaching Math (Αγγλία)
    Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στοχεύει στην εισαγωγή μοναδικών μαθηματικών προγραμμάτων και προσεγγίσεων που χρησιμοποιούνται στα σχολεία του Ηνωμένου Βασιλείου. Αυτή η προσέγγιση αναγνωρίζει τη σημασία των μαθηματικών στην καθημερινότητά μας και βοηθά τα παιδιά μας να μάθουν τις δεξιότητες της αριθμητικής, της γεωμετρίας και του μέτρου που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην καθημερινή ζωή, να αναπτύξουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και συλλογισμούς που είναι τόσο ζωτικής σημασίας στην καθημερινή ζωή, και να αναπτύξουν δεξιότητες σκέψης. Στο πρόγραμμα θα συμπεριληφθούν τρεις (3) επισκέψεις μελέτης στα τοπικά σχολεία. Οι συμμετέχοντες θα συναντηθούν με τους συναδέλφους τους, θα μπορούν να δουν πώς εφαρμόζεται η θεωρία και να μοιραστούν την εμπειρία με άλλους εκπαιδευτικούς.
  2. Προωθώντας την Εκπαίδευση STEM μέσω της Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών – Promoting STEM Education through Teacher Training (Πορτογαλία)
    Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα επικεντρωθεί στον εμπλουτισμό του προγράμματος σπουδών STEM μέσω καινοτόμων δραστηριοτήτων για τους σπουδαστές, σε διαθέσιμους πόρους μάθησης και διδασκαλίας καθώς και στον εμπλουτισμό των δεξιοτήτων του εκπαιδευτικού για την εμπλοκή και την κινητοποίηση των σπουδαστών τους. Το σεμινάριο θα διερευνήσει επίσης την ανάγκη συμμετοχής της τοπικής κοινότητας και οργανισμών. Το σεμινάριο είναι ιδανικό για εκπαιδευτικούς που διδάσκουν STEM και θέλουν να εμπλουτίσουν περαιτέρω τα μαθήματά τους.
  3. Καινοτόμες Δεξιότητες ΤΠΕ μέσω συνεργατικών και project-based διδασκαλίας και μάθησης – Innovative skills in ICT through collaborative and project-based teaching and learning (Ισπανία)
    Το σεμινάριο έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να συνειδητοποιήσουν το δυναμικό της καινοτόμου μεθοδολογίας, χρησιμοποιώντας συνεργατική μάθηση στην καθημερινή πρακτική της τάξης, διερευνώντας την προστιθέμενη αξία της project-based προσέγγισης. Αυτό το μάθημα προορίζεται για όσους επιθυμούν να αυξήσουν την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν μια πρακτική μεθοδολογία που φέρνει την τεχνολογία στην τάξη. Σκοπός του μαθήματος είναι να δώσει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να χρησιμοποιούν τις δραστηριότητες χρησιμοποιώντας μια μεθοδολογία που βασίζεται στη συνεργατική μάθηση που θα υποστηρίξει και θα ενισχύσει τη διεπιστημονική διερεύνηση της γλώσσας και τη χρήση και τη δημιουργία μιας συνεργατικής διδακτικής μεθοδολογίας.
  4. ΤΠΕ για την Διδασκαλία – ICT for Teaching in Spain (Ισπανία)
    Σκοπός του σεμιναρίου είναι να επιτρέψει στους συμμετέχοντες να εισαγάγουν την Πληροφορική (ΤΠΕ) στην τάξη και να εφαρμόσουν τις αποκτηθείσες δεξιότητες για να καταστήσουν τη γνώση προσβάσιμη μέσω των ΤΠΕ, αξιοποιώντας και δημιουργώντας ψηφιακούς πόρους για τη διδασκαλία και τη μάθηση. Οι συμμετέχοντες θα ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητά τους, δουλεύοντας με τη σύγχρονη τεχνολογία και δημιουργώντας ένα αποτελεσματικό και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον χρησιμοποιώντας ένα ευρύ φάσμα εργαλείων Το σεμινάριο αυτό θα υποστηρίξει και θα ενισχύσει τη διδασκαλία και τη μάθηση μέσω διεπιστημονικής έρευνας και χρήσης και δημιουργίας ψηφιακής διδασκαλίας πόροι.
«Με τη συγχρηματοδότηση του Προγράμματος Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης»
Έγκριση χρηματοδότησης Σχεδίου Βασικής Δράσης 1 στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο «Ενισχύοντας τη σχολική μονάδα για την ανάπτυξη δράσεων εξωστρέφειας»